Shop More Submit  Join Login
×

Featured in Collections




Details

Submitted on
May 14
Image Size
841 KB
Resolution
841×621
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
116 (1 today)
Favourites
13 (who?)
Comments
4
×
r e m h o - WIP by banamaru r e m h o - WIP by banamaru
 This is a small part of what I've been working on like crazy.. this was going to be a submission to KeypersCove's contest [ keyperscove.deviantart.com/journal/Character-Design-Contest-443188809 ]. But shit happens and I wasn't able to finish it 'till the deadline despite me starting it ages ago. D;
I worked on it very hard and even though I couldn't submit it to the contest, at least it was a way for me to learn about lots of things.. ;^;

while working on it, I kept doubting myself a lot, because let's be honest, it was just looking awful as I went with it. Take a look at these: 
sta.sh/01e7qehrb6u ew
sta.sh/01o5ogdsve82 pukes
sta.sh/027owop7qqmk k..
I feel kind of ashamed putting those up for everyone to see.. oh well. I'm the noob of noobs with digital art ugh :iconsulkplz:

I had a nice idea for this character, I believe. When I saw this key { keyperscove.deviantart.com/art/It-s-Just-A-Flesh-wound-429069391 }, I saw a character in it. Like literally IN it. And that made me think of a whole story for it.. but I'm a noob. And I noobed all over the drawing so I couldn't finish it. 

I plan on finishing it though.. and using the character. ;n; his ( it's actually genderless but I'll be using 'he' ) name is Remho and he's a magiciantimetravelerillusionist sorta thing.
... *goes to the corner*
Add a Comment:
 
:iconkeyperscove:
KeypersCove Featured By Owner May 15, 2014
I can still add this, we are picking a winner on the 20th so I'm just working  my way through the entries now, if you want I can still include this in the contest, let me know :) A few other people were late too...
Reply
:iconbanamaru:
banamaru Featured By Owner May 15, 2014  Student Digital Artist
OH really?? If I knew that, I wouldn't have stopped! ;A; well I hope i can make it to the 20th then!
Reply
:iconkeyperscove:
KeypersCove Featured By Owner May 16, 2014
yeah just let me know if you want me to include this one ^^
Reply
:iconbanamaru:
banamaru Featured By Owner May 16, 2014  Student Digital Artist
oh not this one because it's a work in progress! I'll be finishing it properly and giving it a decent description ;v;
Reply
Add a Comment: